Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

Φίλα με κάτω απο τη Βροχή..μωρό μου..!!!

Πόσο μου αρέσουν αυτές οι μπόρες οι καλοκαιρινές,
τις βρίσκω επίσης άκρως ερωτικές!

Σε αναστατώνουν έτσι ξαφνικά
και ένα χάος σε επισκέπτεται απο το πουθενά!

Βρέχει και όλοι
τρέχουν να κρυφτούν
δίχως ταίρι, όπως κάτσει, μπας και σωθούν!

Και εκεί προκύπτουν εκεινα τα μοιραία, τα βλέμματα τα καυτά που κρύβουν πάθη ωραία! 

Φίλα με κάτω απο τη βροχή,
με πάθος και ένταση μωρό μου,
κανείς δε μας βλέπει αυτή τη στιγμή
βρέχει,
δε το βλέπεις, χρυσό μου?

Δε με νοιάζει αν κρυώσω,
θα έχω εσένα να με ζεστάνεις,
με το κορμί σου το καυτό ξέρεις εσύ,
πώς να με τρελάνεις!!

Γουστάρω τον έρωτά σου κάτω απο τη βροχή,
εκείνο το καλοκαιρινό,
που σίγουρα θα φύγει κάποια στιγμή,
έλα κάνε μου έρωτα αμαρτωλό..

Μη ντρέπεσαι καθόλου,
βρέχει και όλοι είναι εντελώς αλλού,
φίλα με κάτω απο την βροχή μωρό μου
έλα στείλε με εκεί στο Κατμαντού!!
Όχι φυσικά να αγιάσω,
αλλά για να απογειωθώ,
απο αυτά τα φιλιά σου κάτω απο τη βροχή... ωχ θα τρελαθώ..!!

magicfariel