Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

Το Άρωμά μου..

Το άρωμά μου λέγεται j’adore,
που σημαίνει αγάπη..
χρόνια τώρα το φορώ,
μόνο όμως μέσα στο σκοτάδι!

Κάθε σταγόνα του,
το
σώμα μου χαϊδεύει,
αφήνει τέτοια μυρωδιά,
που τον κόσμο όλο μαγεύει!

Μου αρέσει να το φορώ,
όταν νυχτοπερπατώ,
γιατί με αυτό τον τρόπο,
βαστώ τις αναμνήσεις μέσα στο μυαλό..

Κάθε οσμή και μια εικόνα,
κάθε σταγόνα του και εσύ!
Υπάρχει κάτι πιο ωραίο
από αυτή τη τόσο ευωδιαστή ανάμνηση..??

Ποτέ δε ξεμένω,
θα με συνοδεύει σε όλη μου τη ζωή,
αφού είμαι σίγουρη πως αρέσει και σε εσένα μωρό μου,
κάθε φορά που έρχομαι κοντά
και σου λέω κάτι στο αυτί..

Σε αναστατώνει και αναρωτιέσαι,
μα πώς είναι δυνατόν,
να μυρίζω τόσο ωραία
μετά από τόσο χαμό..

Είναι το άρωμά μου,
εκείνο της αγάπης,
για να σε μαγεύει το φορώ,
μπας στη ζωή σου μέσα με βάλεις..!!

magicfariel