Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

Τα μάτια σου τα Θυμωμένα..!

Γιατί με κοιτάς με τα μάτια σου τα θυμωμένα? Θέλεις να μου πεις κάτι, ή θες να με μαγέψεις και εμένα..??

Κοίτα με όσο άγρια θες,
δε σε φοβάμαι, γιατί σε ξέρω απο τα χθες.. remember... εγώ σίγουρα θυμάμαι..!

Ξέρεις πόσο μου αρέσει, να μου έρχεται έτσι το φλας κάτι αστραφτερό να με κοιτάζει και είναι η σκέψη σου για εμάς..


Μην ανατριχιάζεις... there is no us.. μόνο το βλέμα σου υπάρχει, εκείνο το χαοτικό, σωστός αχταρμάς.. έτσι τρελό μωρό..??

Γιατί έχεις θυμώσει τόσο φταίω σε κάτι εγώ? Εσύ έκανες τις ζαβολιές σου και τώρα θες πάλι να σε συγχωρέσω..??
Γιατί για τα ωραία σου τα μάτια, ή τη καλή σου τη καρδιά..?? Όλα ένα θέατρο είναι για αυτό σκέφτομαι να φύγω μακριά..
Όλα δικά σου τα θες, όμως δεν είναι έτσι, νομίζω αυτή τη φορά, πρέπει και εσύ να το παλέψεις..

Αχ αυτά τα μάτια σου τα θυμωμένα, τα αστραφτερά, μάγια μου κάνουν καθημερινά.. τα λατρεύω να είσαι σίγουρος για αυτό, όμως στη παρούσα φάση.. τα αποφεύγω, δε θέλω να τα δω..!@

magicfariel