Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Ψάξε με, δεν είμαι πουθενά..

Συμβαίνει κάτι, ψάχνεις κάτι, θες κάτι να μου πεις..?
Δε νομίζω, να σου κάνω καμία χάρη και στα πόδια μου να πέσεις, γονυπετής!

Έχεις πολλά άλυτα θέμα, νομίζω,
θα σου το ξανά πω
τράβα σε κανένα ψυχολόγο, μπας και σου φτιάξει το μυαλό!

Γιατί από καρδιά δεν έχεις ούτε μια
αφού είναι διαρκώς σκοτεινή
για αυτό σου προσφέρω αδιαφορία
εκείνη που σε τρελαίνει!

Όχι δε παίζω τώρα,
περισσότερο σε έχω βαρεθεί
ευτυχώς που έπιασε και μπόρα
μπας και ξεπλύνει, ακόμα και εμένα την αμαρτωλή!

Έχεις θέματα σου λέω
είμαι σίγουρη τώρα πια
ζήτα από τους φίλους σου, παρέα να σου κάνουν
πρόσφερέ τους και λεφτά!

Αυτή είναι η διαφορά μας,
είμαι γνήσια και αληθινή
εσύ όμως τους εξαγοράζεις όλους
χρησιμοποιείς ακόμα και την απειλή!

Καλά να περνάτε όλοι μαζί
δε σας θέλω πια καθόλου
και όχι δε θα έρθω στο νησί
ήδη το καλοκαίρι μου πηγαίνει κατά διαόλου..

ππφφ

magicfariel