Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Φεγγάρι ..φέξε μου να βρω το δρόμο του ξανά.. !!!

Κοιτάζω ψιλά στον ουρανό
και ψάχνω τα μάτια σου να δω..
Είναι τόσο φωτεινός απόψε
είμαι σίγουρη πως κάπου θα σε βρω..

Το μόνο που βλέπω είναι
κάτι αστέρια να λαμπυρίζουν
το φεγγάρι είναι εκεί στρογγυλό και φωτεινό
μα τίποτα άλλο εσένα δε θυμίζουν
αφού έχεις χαθεί σε εκείνο το μέρος το σκοτεινό..

Για αυτό φεγγάρι μου φέξε μου απόψε
δείξε μου το δρόμο το σωστό
να ψάξω εκείνον τον άντρα
που τόσο αγαπώ..

Δε με νοιάζει πόσο μακριά μπορεί να είναι
οι σκέψεις γρήγορα ταξιδεύουν
και οι ψυχές ανταμώνουν οτι ώρα και αν είναι
σε πάθη ατελείωτα οδεύουν..

Φεγγάρι μου, ρίξε όλο το φως σου προς τα εδώ
γιατί πρέπει την άκρη να βρω
και σου υπόσχομαι για πάντα
στο όνομά σου να προσεύχομαι
και να σου φέρνω όμορφα μαντάτα..

Φέξε μου, φέξε μου..

magicfariel