Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

Σύμπαν τι σου έχω κάνει και με τυραννάς;;;;

Γιατί;;; Γιατί;;; Γιατί;;;
Σε ρωτώ και σε ξανά ρωτώ..
Τι είναι αυτό που θες να μου πεις
επιμένω γιατί
πάω να τρελαθώ..

Την έφαγα τη ροχάλα
τι να πω
μήπως να είναι το κακό το μάτι
εκείνο το θολό;;

Σύμπαν γιατί με τυραννάς
τι σου έχω κάνει
και δε με αγαπάς;;;
Φρόνιμη είμαι τι άλλο θες;;
έτοιμη να πεθάνω καλύτερα δε λες;;;

Αχ γιατί μου το κάνεις αυτό;;;
ξέμεινα απο internet
και πάω να τρελαθώ..

Δε ξέμεινα εκεί στο νότιο νησί
και θα το πάθω εδώ στην Αθήνα
ποιος θα μπορούσε να το φανταστεί..

Καλύτερα στη ζούγκλα να χαθώ
παρά να χάσω το internet το τρελό
γιατί έτσι κάπως ξεφεύγω
και μπορώ να πω πως ηρεμώ..!!

Σύμπαν τι σου έχω κάνει και με τυραννάς
ούτε λεφτά, ούτε έρωτας, ούτε σαματάς;;

Πώς ήμουν πέρσι και πώς είμαι φέτος;;
Για όλα τα φταις εσύ
ναι ο κύριος ο πολύ φευγάτος..

Γιατί;;;

magicfariel