Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

Τα νεύρα μου, τα χάπια μου.. !@

Έχω μπλοκάρει κανονικά
γιατί έχω νεύρα, πάρα πολλά!!!
Θέλω να τα σπάσω όλα
θρύψαλα να τα δω
θέλω πολύ να
πιάσω ένα βάζο τώρα..!@

Απο το πρωί φωνάζω και βρίζω
έχω τρελαθεί
θέλω όλους τους διακόπτες μου να κλείσω!
Να όμως που δε μπορώ
και αρρωσταίνει  το μυαλό ακόμα πιο πολύ..

Βαρέθηκα, κουράστηκα, ξενέρωσα
δε θέλω άλλο να οδηγώ
είναι χάλια οδηγοί εκεί έξω
και κάνουν οτι τους έρθει στο μυαλό..

Όλοι γκρινιάζουν και παραπονιούνται
και κάνουν λάθος ερωτήσεις και χαζές
και πρέπει εγώ να τους ξυπνήσω
και να τους δώσω εκείνες τις σωστές..

Εσύ παλιοκότα που γκρινιάζεις
δε βρίσκω το λόγο που το κάνεις
απλά έτσι έχεις μάθει
αλλά στα είπα και σε έβαλα στην άκρη..!!

Εσύ κύριε που σε πλήρωσα
απόδειξη δεν ήθελες να δώσεις
όμως σε πήρα και σου φώναξα
και έτρεξες να την εκδόσεις..

Εσύ βλαμμένε πωλητή
που κάνεις πως τα ξέρεις όλα
άνοιξε τα αυτιά και άκουσε
γιατί θα τη φας και θα τα δεις πραγματικά ΟΛΑ..!!

Εσύ που θέλεις τη πληροφορία
σήκωσε το τηλέφωνο και ρώτα την
ποιος σου είπε πως γνωρίζω τα πάντα
γκρίνιαξα, συγγνώμη, όμως δε μπορώ να κάνω και τη πάπια..

Το κερασάκι;;;

Έχω στείλει ένα mail απο τις 20/09 και με παίρνει η κοπελιά χαλαρή, το απόγευμα, να μου πει να το κοιτάξουμε το θέμα..!!!! χα χα χα χα ... γυάλισε το μάτι μου στο δευτερόλεπτο..

Της απαντώ..

Συγγνώμη απο τότε με θυμήθηκες τώρα;
Με ρωτάς αν έχω το χρόνο να σου μιλήσω;;
Ούτε αύριο δε θα μπορέσω να σου απαντήσω!
Γιατί έχω δουλειά, που δε πάει πίσω κυρά μου
για να πάει η δικιά σου μπροστά..

Ασπέτα λοιπόν.. μαντάμ.. για να μη σε διακοσμήσω με τα χειρότερα.. και σου απαντώ ξανά..

Βρες τις διαφορές
γράψε μου mail,
και όταν έχω χρόνο.. απο εβδομάδα φυσικά,
θα σου απαντήσω!!!!

Σιγά μην αναλωθώ στο τηλέφωνο για ώρες.. έτσι επειδή...

ή θα γίνει my way ή the highway.. έτσι δε το λένε στο USA;;;;

Τα είπα μπας και χαλαρώσω.. αλλά μπα... πρέπει να σπάσω εκείνο το βάζο..

Κάτσε να βρω ένα... κάπου το είδα.. χα χα χα ...

Καλό βράδυ ξωτικά μου..

magicfariel