Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2014

Μη Ζητάς.. αυτά που δε Προσφέρεις..!!!

Και μες στο κλίμα των εορτών και της αγάπης..
παραμένω θυμωμένη..
Νιώθω την αύρα σου πολύ κοντά
και ναι είναι
κάπως αναστατωμένη..

Τι νόμιζες πως χάθηκα ή με πάτησε το τρένο;;
μια μέρα εξαφανίσθηκα
ήθελα να δω τι έχω απο εσένα να προσμένω..

Και τα έφαγα τα μούτρα μου
για ακόμα μια φορά
γιατί ήταν πολύ καλό για να γίνει έτσι ξαφνικά!

Τώρα τι ζητάς;; Μήπως τις ευχές μου;;
Δε ξέρω τι να σου ευχηθώ
κάθε φορά έχεις τις στραβές σου..

Τόσα σου έχω πει,
λόγια γεμάτα απο αγάπη και μαγεία
όμως κάθε φορά εσύ,
κάνεις άλλα κόλπα
που με περιμένουν κάπου στη γωνία..

Μη ζητάς αυτά που δε προσφέρεις
ένα ευχαριστώ περίμενα
αλλά ούτε αυτό κάνεις πως δε ξέρεις..

Αφήνω τις φίλες σου να σου ευχηθούν
εκείνες οι κάργιες
τις προτιμάς καλύτερα
είναι και αυτές πολύ φευγάτες..

No baby, θα σου αντισταθώ
δώσε μου αυτό που θέλω
για να σου δοθώ..

magicfariel