Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

Χάνεται η Μαγεία κάθε φορά που με πληγώνεις..

Θα έπρεπε να βάλω τελεία στο τίτλο και τίποτα άλλο να μη πω..

Όμως θα πρέπει να τον εξηγήσω, γιατί να είναι τόσο μελό;;;

Χάνεται η μαγεία κάθε φορά που
με πληγώνεις..
Η νεράιδα σου είμαι και όλο τα φτερά μου τσαλακώνεις..


Το δάσος μπορεί να είναι σκοτεινό,
όμως ξέρω πώς το δρόμο σου θα βρω..
γιατί μια νεράιδα έχει παντού και ξωτικά
πυγολαμπίδες και πλάσματα φανταστικά..

Κάθε φορά που σε ψάχνω αγωνιώ
και όποτε σε βρίσκω πάλι χαμογελώ!
Λάμπει ο κόσμος μου όλος
και το δάσος εκείνο.. γίνεται πολύ φωτεινό..!!!

Όμως κάθε φορά που με πληγώνεις
ένα δάκρυ στο πρόσωπό μου κυλά
το δάσος γεμίζει απο σταγόνες
και τα σκοτάδια έρχονται ξανά..

Η νεράιδα σου είμαι πίστεψέ το
εκείνη που σου φέρνει όλα τα καλά
μπες στο παραμύθι μου απόψε
και πες μου γεια χαρά..


magicfariel


πηγή φωτογραφίας pixabay free photos