Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2014

Με προκαλείς διακριτικά..

..αλλά δε σκοπεύω να ενδώσω..
σου γυρίζω πλάτη επιδεικτικά
γιατί έχω τη ψυχή μου ..
να σώσω..!!

Και εγώ σε προκαλώ, εγκεφαλικά
κάτι απο εσένα περιμένω
μέρες τώρα, είναι σειρά σου σωστά;
εδώ είμαι ακόμα σε προσμένω..

Αν δε κάνεις κίνηση εσύ
γενναία και αληθινή
τα λόγια μου να τα ξεχάσεις
αναμνήσεις θα γίνουν
και εμένα θα με έχεις χάσει..

Με προκαλείς διακριτικά
και τα νεύρα μου με πιάνουν
ήθελα εσύ να μπεις μπροστά
να μου δείξεις οι άντρες πώς τα κάνουν..

Αλλά ξέχασα εσύ κρύβεσαι μωρό
γιατί φοβάσαι αυτό που νιώθεις
τώρα καιρό,
με ξεγέλασες προχθές
αλλά το ήξερα, πως να με δεις δε θες..

Σε προκαλώ στα φανερά,
έλα απόψε στα γνωστά
τα μάτια σου να δω
μπας και ξανά γίνω
το δικό σου το μωρό..

Με προκαλείς.. και το βλέπω.. και το ξέρεις..
έτσι δεν είναι.. άτακτο αγόρι;;;

magicfariel