Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2014

Το Γράμμα μου στον Αϊ Βασίλη..

Καλημέρα Αϊ Βασίλη,
προλαβαίνω να σου στείλω το γράμμα μου; Ή βρίσκεσαι ήδη επάνω στο έλκηθρό σου και ταξιδεύεις σε όλες τις χώρες του κόσμου, για να
μοιράσεις τα δώρα σου σε όλους τους ανθρώπους που σε αγαπάνε και πιστεύουν σε εσένα;
Η κυρά σου μου είπε να το γράψω και άμα ήμουν καλό κορίτσι τότε κάτι μπορεί να γίνει και για εμένα.

Δε ξέρω τι να σου ζητήσω, αφού ουσιαστικά δε μου λείπει κάτι. Άρα καλύτερα τη κούκλα ή το αυτοκίνητο, να το δώσεις σε κάποιον που το έχει πραγματικά ανάγκη, παρά σε εμένα, γιατί θα είναι πολυτέλεια και θα περισσεύει σε δύσκολες εποχές..

Θέλω να πιστέψει κάποιος σε εμένα, σε αυτό το όνειρο και να με βοηθήσει να το πραγματοποιήσω, γιατί έχω και εγώ σκέψεις φανταστικές, όχι όμως ακατόρθωτες.. Κάτι τέτοιο όμως δε μπορείς εσύ Αϊ Βασίλη να το βάλεις μέσα στο σάκο σου.. Είναι κάτι πέρα απο τις δυνάμεις σου, σωστά;

Θέλω οι άνθρωποι που αγαπώ, να με αγαπούν το ίδιο, δίχως ανταλλάγματα, περιορισμούς, ή ακόμα και δόλο. Να είναι εντάξει μαζί μου, όπως είμαι και εγώ. Και αν ζητώ κάτι μερικές φορές να μου το δίνουν, γιατί πάντα προσφέρω τα περισσότερα.. Έχω ανάγκη να ακούσω εκείνο το ευχαριστώ, γιατί έτσι θα μπορέσω να δώσω το μέγιστο του εαυτού μου, ακόμα και σε εσένα που με έχεις πληγώσει τόσο.. Ούτε αυτό Αϊ Βασίλη μπορείς να μου το φέρεις... Χρειάζεσαι πολύ μαγική χρυσόσκονη και δυστυχώς, δεν υπάρχει ούτε για δείγμα.. Τι κρίμα..

Για αυτό Αϊ Βασίλη μου, φέτος δε θα σου ζητήσω κάτι, θα το αφήσω στη δική σου τη κρίση. Όταν έχεις λίγο χρόνο, αφιέρωσε έστω και ένα λεπτό για τη περίπτωσή μου και αναρωτήσου αν αξίζω κάτι, αν ήμουν όντως καλό κορίτσι, ή κακό. Θέλω να ξέρω και ας μη πάρω κανένα δώρο, θα το καταλάβω. Όμως θέλω να ξέρω..

Θα περιμένω με αγωνία..

Merry Christmas Santa.. 

magicfariel