Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

Παίζω με τις σκέψεις σου..

..όπως κάνεις και εσύ με τις δικές μου..
μόνο που εγώ σε προκαλώ
ενώ εσύ κάνεις τη πάπια..
έτσι
τρελό μωρό;

Κάθε φορά που ταξιδεύεις
θυμάσαι πως υπάρχω
ρίχνεις τις ματιές σου πριν
και όταν μαζεύεσαι πάλι πίσω.. μάλλον..

Στη διάρκεια είσαι πάντα απασχολημένος
όμως είσαι και απρόβλεπτος μήπως και λίγο αφηρημένος;;;

Παίζω με τις σκέψεις σου
εκείνες τις άκρως σκοτεινές
γιατί είμαι ακόμα ένα μυστικό σου
από εκείνο, το φοβερό το χθες..

Έλα να φτάσουμε πιο βαθιά
άλλωστε είμαστε ήδη στα σκοτεινά
ας το απολαύσουμε λοιπόν
και αν ακόμα, τόσο πολύ το θες
θα σου πω εκείνο το αντίο, λέω εγώ..

Παίζω με τις σκέψεις σου
γιατί μου αρέσει το μυαλό σου
ξέρεις πως κάτι θα βρεις εδώ
μόνο για εσένα φως μου..

και ας μη λάμπεις.. εγώ σε βλέπω..

magicfariel