Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

Σε έχουν ξανά φλερτάρει κάπως έτσι..;;;

Και ενώ ετοιμάζομαι να φύγω.. σκέφτομαι..

Μωρό σε έχουν ξανά φλερτάρει κάπως έτσι;;
Δηλαδή ρομαντικά και
διακριτικά;
Υπάρχει άλλη γυναίκα στη ζωή σου
που σου γράφει ποιήματα καθημερινά;;;

Ολόκληρο blog, έφτιαξα για πάρτη σου μωρό
γιατί ξέρω πως το παιχνίδι μας είναι άκρως εγκεφαλικό
θα πρέπει όμως να σε γοητεύει αφού,
καμία δεν έχει εισβάλλει έτσι στο δικό σου το νου..

Είδες το φλερτ έχει πολλές μορφές
και δεν είναι πάντα πρόστυχο και πονηρό
απο εμένα και εσένα εξαρτάται
προς τα πού θα τραβήξει το βιολί αυτό..

Τόσα θέματα εδώ μέσα
όλα σε εσένα μιλούν
σου αποκαλύπτω το ποια είμαι
να ξέρεις όταν τα μάτια μας ξανά συναντηθούν..

Σε έχουν φλερτάρει ποτέ έτσι
σε ξανά ρωτώ
γιατί είμαι σίγουρη πλέον
πως έχω τη πρωτιά και μπορώ
και εγώ λίγο να χαρώ..!!!

Καλημέρα..

magicfariel