Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

Κύριος.. γιατί το διαβάζεις ξανά και ξανά..;;;;

Σε ρωτώ και σε ξανά ρωτώ..
γιατί ειλικρινά πολύ απορώ
Τι το διαβάζεις ξανά και ξανά
αφού δε
κάνεις τίποτα να στο πω και λιανά..

Μου δείχνεις πως υπάρχεις;;
κάπου εκεί έξω;;
Τι να το κάνω αυτό
αφού δε θες να σε ανταμώσω..

Σου μιλάω κάθε μέρα
αλλά με κούρασε και αυτό
γιατί μόνη μου τα λέω
μόνη μου σε αγαπώ..

Έχεις καρδιά απο πέτρα
τίποτα δεν έχεις καταλάβει θαρρώ
τόσα κακά σε βρήκαν
και συνεχίζεις να κρατάς
εκείνες τις αποστάσεις που μισώ!

Γιατί το διαβάζεις το θέμα εκείνο
προσωπικά το βρίσκω
άκρως ξεσηκωτικό
για εσένα τι σου είναι
μήπως καθαρά εγκεφαλικό;;;

Κάνε κάτι, ή πάψε να το διαβάζεις
δε θέλω να ξέρω πως υπάρχεις
γιατί μόνο λύπη μου δίνεις
με έδιωξες για τα καλά
έφυγες, γιατί δεν ήθελες να μείνεις..!!

Κύριος .. μου λείπεις..

magicfariel