Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

Νιώθω τα χέρια σου στο λαιμό μου..

Τι έγινε, μήπως θέλεις να με πνίξεις;;
Σε σύγχυσα, σωστά;;;
Για αυτό ακόμα δε μου έχεις
απαντήσει;;

Δεν έχει σημασία, αν είσαι εσύ ή εσύ
μια ταραχή την ένιωσες
και ας κρύβεσαι
ξέρω πως είσαι Εσύ!

Μου αρέσουν τα χέρια σου επάνω μου
έλα δώσε λίγο πόνο
πιάσε μου το λαιμό
πες μου πριν όμως το λόγο..


Νιώθω τα χέρια σου, είναι πολύ δυνατά
νομίζω με απειλούν
κάπως σιωπηλά..

Φύγε εσύ και παίζε μακριά και στα κρυφά
πάλι πίσω με αφήνεις μόνη και στα σκοτεινά..

Εννοείται πως θα κάνω τα πάντα για να τραβήξω τη προσοχή σου
ξέρω πως κυκλοφορείς εδώ
χρειάζομαι εκείνη την απάντησή σου..

Όμως άσε τα χέρια σου στο λαιμό μου πάνω
έχουν αίσθηση ωραία
πόνεσέ με και άλλο
όμως φίλα με, με τα χείλη σου, εκείνα τα μοιραία..

Μη με πνίξεις..
τι θα κάνεις μετά..;;

magicfariel