Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

'Ενας Άντρας, μα τι άντρας...!

Δεν έχω λόγια για ακόμα μια φορά..
βρήκα και ερωτεύθηκα έναν άντρα,
που δε μου λέει ούτε ένα γεια...!!

Ξέρει όμως πώς
να με αναστατώνει
κοντά του τη σκέψη μου να τη τραβά
τα θέλει όλα δικά του
για πάντα και να είναι και αληθινά..


Μα τι άντρας είσαι Θέε μου,
θαυμάζω το θάρρος σου κάθε φορά
πάντα μου λές παραμύθια
τώρα κάνεις και τα μάτια τα στραβά..

Πρέπει όμως να με έχει δική του
μόνιμα και αποκλειστικά
μη φανερωθεί όμως ποτέ στη ζωή του
και πέσει στα μάτια μου, επειδή με αγαπά!

Είσαι πολύ γενναίος,
τρομάζω στο λέω και αυτό
εντάξει είσαι και πολύ ωραίος
θάρρος έχεις ή το έχασες μια φορά και ένα καιρό..;;;;

Κρύψου, εξαφανίσου, μη βγάζεις λέξη
όμως θα ήθελα να μάθω αυτή τη φορά
γιατί με προκαλείς
αφού δεν έχεις καμία θέληση
να μου δείξεις
τι σημαίνω για εσένα αληθινά..

Συγκλονίστηκα και πάλι
που νόμιζα οτι κάτι μέσα σου άλλαξε για πρώτη φορά
τίποτα τη καρδιά σου δε μπορεί να τη ζεστάνει
βαστάει ο εγωισμός σου μια χαρά..

magicfariel