Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Διαλέγω πάντα το δύσκολο το δρόμο..

..γιατί το αποτέλεσμα θα έχει μεγαλύτερη αξία για εμένα..

Τους στόχους τους επιλέγω δε μου τους βάζουν,
όμως μου αρέσει το δύσκολο και το ακατόρθωτο..

Πριν καιρό, μου πρόσφεραν
ένα μικρό αλλά σημαντικό χρηματικό ποσό για να ξεπουλήσω τη ψυχή μου, τα όνειρά μου, τη φαντασία μου.. Αρνήθηκα, όχι απλά αρνήθηκα, σήκωσα τοίχος ως εκεί δα πάνω, αν και το ποσό αυτό θα μου έδινε μεγάλη ανάσα..

Δεν έχω μετανιώσει για αυτή μου την απόφαση, αφού το ξωτικό είναι η αρχηγός, είναι το αφεντικό του εαυτού της, μόνο που παραμένει φτωχική και ταπεινή, ως συνήθως.. Δε πειράζει, η ευκαιρία που αποζητώ θα έρθει, αλλά ως μορφή συνεργασίας και όχι ξεπουλήματος.. Γιατί η δική μου η ψυχή και τα δικά μου όνειρα, μου ανήκουν αποκλειστικά..!!!!

Τίποτα απο όλα αυτά δε θα υπήρχαν αν ένας άνθρωπος δε μου έδινε τη συγκεκριμένη ευκαιρία. Μια φορά και ένα καιρό του είχα προτείνει να γράφω τα ζώδια, σε ένα περιοδικό και μου το αρνήθηκε κατηγορηματικά. Με χλεύασε κιόλας.. Όμως με το καιρό, μου έδωσε την ευκαιρία, την άρπαξα και έτσι δημιούργησα το ξωτικό, μέσα σε μια νύχτα.. Μου βγήκε αυθόρμητα.. Αν δεν υπήρχε αυτός ο άνθρωπος, αν δε με βοηθούσε, αν δε με στήριζε, θα ήμουν μια σταγόνα στον ωκεανό.. Και αυτή είναι μια αλήθεια, που πρέπει πάντα να λέγεται..

Εν ολίγοις μου έδωσε την ευκαιρία, μου άνοιξε τις πόρτες και μου είπε.. τώρα παίξε μπάλα.. αν είσαι καλή, δυνατή και αξίζεις, θα προχωρήσεις, αν όχι, τι είχες, τι έχασες..;;;
Nα πω λοιπόν, ένα μεγάλο ευχαριστώ.. στον άνθρωπο αυτόν! Γιατί το αξίζει.. Αν και είναι πολύ δύσκολος ως χαρακτήρας.. Αλλά έτσι είναι οι αυτοδημιούργητοι. Σωστά;;;

Παραμένω όμως μια φτωχική καλλιτέχνης.. αλλά δε πειράζει και έτσι μου αρέσει..
Γιατί;;; Είμαι γνήσια! Είμαι αυτή που είμαι και εκφράζομαι έτσι ακριβώς όπως θέλω..

Ευχαριστώ όλους εσάς, μέσα απο τη καρδιά μου, η στήριξή σας, είναι ο μεγαλύτερος θησαυρός που υπάρχει... Η χαρά που μου δίνετε είναι αξεπέραστη..!!!

Φιλάκια..

magicfariel