Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

Αν με θέλεις μέσα στη Ζωή σου..

..έφτασε ο καιρός να μου το δείξεις..
ξέρω πως δεν είναι του χαρακτήρα σου
μείνε κοντά μου, μη φύγεις..

Σειρά σου
τώρα να φανείς
για τα συναισθήματά σου να μου μιλήσεις
μη φοβάσαι να φανερωθείς
κάνε το σήμερα, πριν λυγίσεις!

Αν με θέλεις μέσα στη ζωή σου
πρέπει να το μάθω τώρα πια
τις αποφάσεις μου να πάρω
με ποιον άντρα θα είμαι απο εδώ και πέρα..

Όχι δε θέλω γάμους και κουφέτα
τα κάνω πάσα σε αυτές που τα αποζητούν
θέλω έρωτα και γλέντια
νύχτες ατελείωτες, εκείνες που μας ξαγρυπνούν..

Εσένα έχω μέσα στο μυαλό μου
γιατί είσαι ένα βάσανο μεγάλο
ξέρω πως εμένα σκέφτεσαι χρυσό μου
κάνε κάτι, δε θέλω να χάσουμε χρόνο άλλο..!!!

Αν με θέλεις μέσα στη ζωή σου,
να ξέρεις πως είμαι ακόμα δική σου..

..αλλά ο χρόνος τελειώνει..

magicfariel