Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

Μέσα στο μυαλό μου τριγυρνάς..

.. σα μια μεθυσμένη σβούρα..

Τι έπαθες, τι θέλεις, γιατί με αναζητάς;;
μίλησέ μου, μήπως
άρχισες να μ'αγαπάς..;;

Στα δύσκολα φαίνονται όσοι αγαπούν
επιτέλους έφτασε η ώρα τα μάτια σου να δουν
αυτό που τόσα χρόνια αποφεύγουν..

Σε σκέφτομαι γιατί σε νοιάζομαι και σε σ'αγαπώ
και αυτό που νιώθω με το καιρό γίνεται ακόμα πιο δυνατό..

Φοβάμαι, γιατί είναι η πρώτη φορά,
όμως έτσι είναι οι μεγάλες οι αγάπες,
κρατούν για κάποιο λόγο παντοτινά..

Μέσα στο μυαλό μου τριγυρνάς
και με βασανίζεις
αφού ακόμα δε μου μιλάς
μόνο σήματα μου στέλνεις..

Νέα επιστήμη είναι αυτή που μου μαθαίνεις
όμως μου αρέσει, γιατί το μυαλό
όμορφα μου αρρωσταίνεις..

Όλη μέρα σκέφτομαι πως σε φιλώ
στα χείλη σου εκείνα τα παράξενα ωραία
και σε χαιδεύω σε μέρη που γουστάρω εγώ
σε απογειώνω στους ουρανούς και στα αστέρια..

Μέσα στο μυαλό μου τριγυρνάς
και είμαι έτοιμη να σε δαγκώσω..

Μωρό μου..

magicfariel