Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

Όταν Δω.. τότε θα πιστέψω..

Θα συνεχίσω να αδιαφορώ
αν και έχω κάτι για να ελπίζω..
Ήταν λίγο το μαντάτο
μόνο όταν
με τα μάτια μου το δω
τότε θα αλλάξω και τροπάρι
τρελό μωρό..

Είσαι απρόβλεπτος πολύ
και ναι κάθε φορά μου καις τη ψυχή
αλλά είπα αυτή τη φορά
να κρατήσω χαρακτήρα!

Όχι τίποτα άλλο
βαρέθηκα τα μούτρα μου να τρώω
μαζί σου τίποτα δεν είναι το ίδιο
κάθε φορά πέφτω στο κενό..


Σε πείραξαν τα λόγια μου
σου άρεσαν όμως
κάποια όχι και τόσο..
οι αλήθειες πάντα πονούν
αλλά δεν ήθελα να σε πληγώσω..

Η παρουσία μου πάντα θα σε ξυπνά
θα σε αναστατώνει
γιατί τα μάτια μου λένε και αυτά την αλήθεια
και σου αρέσει αυτό, σε φουντώνει..!!

Είσαι όμως αναποφάσιστος πολύ
μια μπροστά και δέκα πίσω
θέλω να σε πιστέψω όσο εκεί που δε φτάνει
αλλά φοβάμαι μη και πάλι δακρύσω..

magicfariel