Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014

Είσαι άντρας δίχως τίτλο..

..μόνο αυτό έχω να σου πω
πέτα το παρελθόν σου πίσω
ή πάτα το
καλύτερα
ίσως να είναι και αυτό, αναγκαίο κακό..

Σου την έφερα και μου την έφερες
ως συνήθως εις διπλούν
βασικά εντελώς με ξέκανες
τα δάκρυα στο πρόσωπο κυλούν..

Τι έγινε σε εκνεύρισα, έκανα κάτι κακό;;;
τις λέξεις μου μόνο έσβησα
γιατί δε μπορώ συνέχεια να σου κάνω καλό..

Αν χρειάζεσαι γιατρό μωρό μου
να πας να κοιταχτείς
τα λόγια μου σίγουρα σου θεραπεύουν
τα σκοτάδια της δικής σου της ψυχής..

Όμως αρρωσταίνουν και εμένα
που ξέρω πως τίποτα δε κάνεις για αυτό
ήθελα να σου ξυπνήσω τα θαμμένα
μπας και μου πεις και εμένα ένα hello..

Είσαι άντρας δίχως τίτλο
δίχως πρόσωπο και σώμα
φοβάσαι ακόμα και το δικό σου ίσκιο
απλά σου λέω με έχεις κάνει χώμα..

Μπράβο σου... δώσε και άλλο!!!

magicfariel