Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

Μου τη τράβηξες.. τη προσοχή..

..όμως πάλι με λάθος τρόπο!
Με έχεις εκνευρίσει πάρα πολύ
γιατί παίζεις, όλο
παίζεις..
και τίποτα δε πιάνει τόπο..

Με έκανες πάλι να λυγίσω
και το λόγο μου να αθετήσω
ναι ήθελες να σου μιλήσω
χαμογέλασες ξανά..
όμως έχω τα νεύρα μου
για ακόμα μια φορά..!!!!


Πες την αλήθεια,
εμένα τι με θες;;
Αφού δε συμμετέχω παρέα στα ξενύχτια
ξαγρυπνώ μεν, αλλά καμία σχέση με το χθες..

Τι με νοιάζουν τα καλοκαίρια,
ο χειμώνας είναι εδώ
σταμάτα επιτέλους τα χουνέρια
κάνε κάτι να σε δω..

Δε θα σε παρακαλέσω φέτος
κάνε οτι θες
όμως μη παίζεις με τη καρδιά μου άλλο
κουράστηκα, αυτό δεν ήθελες;;;

Όμως τη τράβηξες, τη προσοχή μου
και τα έχω πάρει κρανίο φουλ..
τρόπους δεν έχεις ψυχή μου
ψάξε για να μάθεις, κάτι θα σου πουν..

Μωρό μου..

magicfariel