Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

Θα με αφήσεις δίχως τέλος..;;;

.. έχεις μήπως πυρετό;;
δε θα με ρωτήσεις κάτι;;
ας πούμε..
γιατί ακόμα σε αγαπώ..;;

Είσαι παράξενος και
μου αρέσεις
αυτό νομίζω πως είναι αρκετό
θέλω να έρθεις και να μου τη φορέσεις
τη Κορώνα, στο κεφάλι μου το ξανθό..


Την αξίζω, έτσι δεν είναι;;
χα χα .. τη κορώνα, πονηρό μυαλό;;
για την υπομονή μου..
όλα μου τα έκανες αυτό το καιρό
να στο πω και λαϊκά,
είσαι ακόμα το γιαβρί μου..

Θα με αφήσεις δίχως τέλος;;
δεν έχεις κάτι να μου πεις
με έχεις ανάψει, καίγομαι
μη με αφήσεις έτσι, μη..!!!

Γιατί το διαβάζεις και το ξανά διαβάζεις;;
Τι δεν έχεις ακόμα πιστέψει;;;
Είναι λόγια αληθινά και παραμυθένια
βγαλμένα απο τη ζωή
όμως απο τα χρόνια ξεχασμένα..

Γίνε ο Ιππότης μου
έστω για μια νύχτα
και φύγε πάλι μακριά
γύρισε εκεί, αν θες, στα ίδια και στα ίδια..

Όμως θα με αφήσεις δίχως τέλος;;
και μετά...;;

magicfariel