Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

Αντιστέκεσαι στο πειρασμό;;;

..κάτι τέτοιο πέφτει στην αντίληψή μου..

Δεν έχεις τη περιέργεια
να δεις τι σου έχω κρύψει στο
κουτί μου;;

Χα χα .. πάλι πονηρά σκέφτεσαι μωρό
και θα σε μαλώσω
το ξέρεις πως το παιχνίδι είναι εγκεφαλικό
και όλα τα κάνω για να σε ανταμώσω..

Αντιστέκεσαι και δυο μέρες έχουν περάσει
απορώ πόσο ακόμα θα κρατηθείς
φοβάσαι μήπως τον εαυτός σου
πριν τον συγκρατήσεις, κάπως αντιδράσει;;

Είμαι πειρασμός, το γνωρίζω
όμως όπου θέλω εγώ
δηλαδή μόνο στη περίπτωσή σου!

Γιατί αποφεύγεις το θέμα το μεγάλο;;
Επειδή σε ανακάλυψα
και σου λέω πως θέλω και άλλο..

Ας παίξουμε και τούτο το παιχνίδι
δεν έχεις περιέργεια
να δεις
εκεί τι σου έχω αφήσει;;;

Αντιστέκεσαι στο πειρασμό
σε εκείνο το κολασμένο το γαργαλητό
ξέρω πως σου αρέσει πολύ
για αυτό σκέφτομαι να σου αφήσω
κάτι εκεί.. ξέρεις εσύ..

magicfariel