Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

Μήπως με μισείς;;; Για αυτό αδιαφορείς;;

..απορίες που τις έχω και εγώ το ξωτικό;;

Αλλά να που πάλι τίποτα δε ξέρω..

Φεύγεις, συνέχεια
φεύγεις και αφήνεις πίσω σου συντρίμμια

Άλλα περιμένω να δω
και άλλα μου λένε οι φίλοι σου τα σαΐνια..

Πόση στεναχώρια σκοπεύεις να μου μοιράσεις ακόμα
δε ξεπέρασες το καλοκαίρι το κακό;
Πήρες χαμπάρι πως ήρθε ο χειμώνας
σε χρειάζομαι, θέλω και εγώ να ζεσταθώ..

Μήπως με μισείς;;
Έχεις κάτι μαζί μου;;
Γιατί συνεχώς αδιαφορείς;;
Θες εντελώς να σε βγάλω απο τη ζωή μου;;

Με κούρασε πολύ το ύφος σου
όσο και αν σε αγαπώ
πρέπει όμως να σταθείς στο ύψος σου
γιατί είσαι μωρό πολύ διαφορετικό!

Δε θα σου ζητήσω κάτι
στο ξανά είπα κάνε οτι θες
δε θέλω τίποτα να ξέρω
προσπαθώ να ξεπεράσω εκείνο το εχθές..

Μπορεί να σε μισώ
όμως όλο και σε συγχωρώ
κατανόηση όμως δε θέλω άλλη να σου δείξω
γιατί όπως βλέπεις υπάρχω και είμαι ακόμα εδώ..

Αδιαφορείς γιατί είσαι Υδροχόος
κρατούν καλά τη κρύα στη ψυχή
φύγε μακριά, ξέρω πως δεν είσαι αθώος
όμως έστω και νοερά θα είμαι εκεί..

Με μισείς;;; Για αυτό αδιαφορείς;;;
Ή μήπως είναι αυτός ο τρόπος
το πάθος σου για εμένα
να το χαλιναγωγήσεις.. γιατί απλά δε μπορείς.. ;;;

Μάθε και πες μου..

magicfariel