Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Τα Μαντάτα σου, μου καίνε τη ψυχή!

Ξέρεις, δε ρωτάω για τη περίπτωσή σου
είμαι σίγουρη πως θα λάβω χάος
να όμως που το νέο έφτασε
στο αυτί μου
σκέφτομαι μήπως, πας να κάνεις πάλι λάθος;

Τι, σκέφτεσαι να εξαφανισθείς;;
γιατί σε έχω για πιο σκληρό και δυνατό..
μη τολμήσεις να αφανιστείς
έχεις ακόμα να προσφέρεις μαγεία, ένα σωρό..


Στα δύσκολα ξεκίνησες,
εκεί φρόντισες να καταλήξεις πάλι
όμως αυτά σε κάνουν άτρωτο και δυνατό
και σου γεμίζουν με ιδέες το κεφάλι!

Σκέψου κάτι πολύ μοναδικό
κάνε το θαύμα σου ξανά
μην αφήσεις να περνάει ο καιρός
μάζεψέ μας πάλι στη δική σου αγκαλιά..

Τα περιμένω όλα από εσένα
απρόβλεπτέ μου χαρακτήρα
ξέρω πως προτιμάς τα ξένα
αλλά κοίτα λίγο δίπλα σου, υπάρχουμε και εμείς, η δική σου φαντασία..

Μην εγκαταλείπεις.. όχι ακόμα.. σε παρακαλώ..

magicfariel