Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

Είμαι λέει .. Ευαίσθητη πολύ..!

Ναι δε ξέρω τι μου συμβαίνει..
όσο μεγαλώνω γίνομαι και πιο ευαίσθητη..
κλαίω πιο πολύ, πονάω ακόμα περισσότερο
αγαπώ όλα τα
ζώα του πλανήτη..
όχι βέβαια τα φίδια!!!

Όχι, δε στάζω φαρμάκι απόψε
δεν έχω και τα κέφια τα τρελά
έχω όρεξη να φωνάξω όμως να σου πω
πως σε αγαπώ πολύ παθιασμένα..
τρελό μωρό..

Είμαι Ευαίσθητη πολύ,
εγώ δεν ήμουν έτσι
με λέγανε χοντρόπετση
κανείς δεν είχε στη καρδιά μου θέση!!

Και ήρθες εσύ, να μου αλλάξεις το κόσμο όλο
να με ταράξεις,
να μου δείξεις
για ποιον η καρδιά μου τελικά, έχει άφθονο χώρο..

Και εδώ γελάμε, τον κρατάς καβάντζα
όμως μέχρι να έρθεις εσύ, θα την έχω κάνει ταράτσα!

Καλά λέει είμαι ευαίσθητη πολύ
θύμα καλύτερα
άνευ επιστροφής..
αλλά έτσι είναι η ζωή
τα φέρνει τουμπα
και άντε εσύ άκρη να βρεις..!!!!!!!!

magicfariel