Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

Να σου μιλήσω λίγο ερωτικά..;;

Μωρό μου πού είσαι;;
Χάθηκες ξανά!

Μη νομίζεις σε πιάνω, σε κρατώ γερά
αλλά κάνεις πως
φεύγεις
και όλο εδώ ξανά γυρνάς!

Θα βάλω το μαύρο μου το φόρεμα
εκείνο το σέξι
δε το έχεις ξανά δει..
θα φορέσω τις δαντέλες μου
και θα βάψω κόκκινο το χείλη..

Ναι μαύρο-κόκκινο
έτσι όπως σου αρέσει
και θα σε βάλω πάνω στο άλογο
και ειλικρινά δε φαντάζεσαι τι θα μας φέξει!

Κράτα με γερά απο τη μέση
μη με αφήνεις ούτε λεπτό
διώξε τη καχυποψία, μη πεις ούτε λέξη
αγάπα με να σε αγαπώ..

Σου αρέσει το άρωμά μου
ξέρω πως σε τρελαίνει πολύ
σου αφήνει κάτι
σε γοητεύει και με θες,
φίλα με εκεί και εκεί..

Θες να σου μιλήσω ακόμα πιο ερωτικά;;

Άσε τα χέρια σου ελεύθερα,
αλλά πάντα πάνω στο κορμί μου
μίλησέ μου με τα μάτια σου καλύτερα
το ξέρεις πως μου κόβεται η αναπνοή μου!

Είσαι το όνειρο
εκείνο το φευγάτο
είσαι όμως και ένα κάθαρμα
σε θέλω, έχεις να πεις κάτι για αυτό;;;

Ανάβω τώρα και βάζω τέλος!

magicfariel