Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

Είμαι Γυναίκα με πολλές πλευρές..

Υπάρχουν στιγμές που είμαι γλυκιά
σα μια μικρή γατούλα..
Κάποιες φορές όμως κάτι κακό μέσα μου ξυπνά
και γίνομαι πολύ ατακτούλα..

Είναι οι μέρες
προφανώς
φταίει σίγουρα και το φεγγάρι
έχει βγει ο κακός μου εαυτός
που θέλει αταξίες να κάνει..

Έχω πολλές  πλευρές
ανάλογα με τις στιγμές
όταν όμως σε νιώθω κοντά
χάνομαι, δεν έχω γιατρειά..

Είμαι γυναίκα παράξενη και γοητευτική
ρεύμα σου προκαλώ,
κάθε φορά που είμαι εκεί..
Μπορεί τα κιλάκια μου να τα έχω
όμως όταν στα μάτια σε κοιτώ
τίποτα άλλο πιο φοβερό
δεν υπάρχει όταν εσένα βλέπω..

Μπορώ να γίνω και αγριόγατα,
με τα νύχια μου να σε γρατζουνίσω
να σε πονέσω εκεί που θες εσύ
και μετά με τη γλώσσα μου να σε γλύψω..

Δε ξέρω.. δε μαζεύομαι με τίποτα..
Έχει βγει το κακό κορίτσι τώρα..
Καλό βράδυ σου εύχομαι για την ώρα
γιατί όλα μου φαίνονται πολύ ύποπτα..

magicfariel