Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Προσπαθείς να ξεγελάσεις τη Διαίσθησή μου;;;

Και αυτό το ξέρω.. το νιώθω..
το χάος είναι σίγουρα δικό σου
στείλε μου οτι θες
ακόμα και τυφώνες
η διαίσθησή μου είναι δυνατή
και πιο σταθερή και
απο τις κολόνες!

Βράχος το ξωτικό
στο θέμα αυτό είπα ξέρω τι νιώθω
δε φοβάμαι να στο πω
είναι συναίσθημα φοβερό
και για σένα μόνο..!!!

Γιατί προσπαθείς να με ξεγελάσεις;;
τι θα κερδίσεις απο αυτό;;
αφού κυλάς στις φλέβες μου
δε το έχεις καταλάβει βρε μωρό;;;

Σε διαισθάνομαι, είσαι πιο κοντά απο ποτέ
τα χιλιόμετρα δεν έχουν σημασία καμία
τι είναι αυτό που θες
ρώτα με και θα σου πω στα ίσα
..και όχι μέσω Λαμίας..

Όμως μη προσπαθείς τη διαίσθησή μου να τη ξεγελάσεις
είναι χάρισμα τρελό
ξέρω έχεις και εσύ απο αυτό
έλα να ανταμώσουμε απόψε, έστω στο όνειρο
μπορείς να με προφτάσεις..

Κακό παιδί... θα σε μαλώσω..

magicfariel