Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014

Ακούμπησε στο στήθος μου..

..έλα μωρό μου, ακούμπησε, μη φοβάσαι..

ακούς κάτι παράξενο μήπως; είναι η καρδιά μου.. χτυπά δυνατά
για σένα.. πλησίασε δε δαγκώνω.. όχι ακόμα.. σε λίγο..

νιώθεις μήπως κάτι να σου γαργαλάει το αυτί; είναι πάλι η καρδιά μου.. όσο πλησιάζεις κάνει σα τρελή..
ναι εντάξει είναι και η ρόγα μου, συγγνώμη αλλά ερεθίζεται, όσο απαλά και αν ακουμπάς..

πω-πω.. και είναι ακόμα μεσημέρι..

μη με κοιτάς πονηρά, πρώτα θα μου πεις τι ακούς, τι νιώθεις, και μετά θα σε αφήσω να με χαϊδέψεις, γιατί έτσι είναι το παιχνίδι.. του έρωτα μωρό μου..

Ακούμπησε στο στήθος μου, λύσε το αίνιγμα αυτό. Είναι δύσκολο, γιατί ο κάθε χτύπος έχει και απο μια έννοια. Σου λέει και απο κάτι. Σου αποκαλύπτει και απο ένα μυστικό..

Μήπως την άκουσες, να σου λέει Σ'αγαπώ;;

έλα δώσε μου και τα χέρια σου τώρα, αυτό τα τόσο αντρικά, μου αρέσουν, με γοητεύουν, με αναστατώνουν, γιατί είναι και αυτά τόσο μαγικά..

σου επιτρέπω, χάιδεψε με τώρα, όμως απαλά..
γιατί πρώτα θα λύσεις το γρίφο
και μετά θα προχωρήσουμε στα παραπέρα..

μωρό μου..

magicfariel