Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

Νυχτοπερπατάς μωρό μου... νυχτοπερπατάς..!!!

..ξέρω κάπου τριγυρνάς απόψε,
κάνεις τη μεγάλη τη ζωή
έχεις και παρέα νομίζω, λίγο παράξενη..

Κάνεις τις
βρωμοδουλειές σου,
εκείνες που σου αρέσουν τόσο
κλείνεις τις συμφωνίες σου
απολαμβάνεις τις στιγμές
και κάτι παράξενο έχεις μέσα στο μυαλό σου..

Νυχτοπερπατάς μωρό μου,
αλωνίζεις εκεί στα ξένα
βλέπεις νέες φάτσες
κάνεις τα κόλπα σου,
αυτά που αρέσουν και σε εμένα..

Μη νομίζεις.. κάτι ξέρω και εγώ
αφού είμαι εδώ και σε παρακολουθώ..
έχω και απο εκείνη τη τηλεπάθεια
ναι σε προστατεύω, γιατί σου έχω μεγάλη συμπάθεια..

Νυχτοπερπατάς και ζηλεύω
αλλά το προσπερνάω γιατί δε θέλω
έτσι να νιώθω για εσένα
αφού είσαι ένας άπιαστος αετός
με μυαλό και ψυχή απελευθερωμένα..

Νυχτοπερπατάς και θα σε μαλώσω..
μωρό μου..

magicfariel