Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Συνέχισε έτσι, μου αρέσει...!!!

Μπορεί να μη σε βλέπω όμως σε νιώθω, σου έκανα ολόκληρη αφιέρωση για αυτό..

Ξέρω πως είσαι κάπου εκεί τριγύρω, χαμογελάς και γουστάρεις το παιχνίδι αυτό!

Είδες στο είχα πει, οτι
είναι καλλιτεχνικό το θέμα, όμως τώρα πίστεψες και εσύ, ποια είναι η πηγή..

Παίζεις παιχνίδια μυστήρια και κατασκοπευτικά, άλλωστε ανήκεις στα ζώδια αυτά

Για αυτό σου λέω και εγώ απόψε, με φτιάχνει πολύ αυτό που κάνεις, με αναστατώνει, με τρελαίνει, με καψώνει και μου αρέσει.. πώς να στο πω..διαφορετικά;;;

Εγώ σε τι να μεταμορφωθώ, με έχεις μπερδέψει. Πώς να έρθω να σε δω, αφού πάλι έχει απαγορευτικό.. Φυσά μποφόρια έξω..

Στο ξανά λέω, με φτιάχνει πολύ αυτό που κάνεις, ξέρω σκοπός σου είναι να με ξεκάνεις, όμως γουστάρω ακόμα πιο πολύ, γιατί έτσι είναι το παιχνίδι το δικό σου, στη ζωή αυτή..

Συνέχισε έτσι μου αρέσει..

magicfariel