Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Όποιος αγαπάει ... παιδεύει..

Τι λέτε, να παραλογιστούμε έτσι λίγο παρέα..;;; Τυχαία έπεσε η ατάκα αυτή μπροστά μου και με έπιασαν τα γέλια.. Να χαρώ εγώ τέτοιες αγάπες.. Ευχαριστώ σύμπαν, που με αυτό το τρόπο
μου επιβεβαιώνεις οτι ο κύριος Έρωτας με αγαπά! Ναι μόνο όταν τον βολεύει και έχει κέφια. Αλλά επειδή είναι σα τον άνεμο, μια απο εδώ και μια απο εκεί, αλλάζει συνεχώς διαθέσεις και μετανιώνει για τις πράξεις που του βγαίνουν αυθόρμητα, γιατί φοβάται..!!


Όποιος αγαπάει παιδεύει..!! Να χαρώ τον άνθρωπο που σκαρφίστηκε αυτή τη φοβερή δικαιολογία. Στάχτη στα μάτια, ή παρηγοριά στον άρρωστο;; Γιατί και αυτός που σε παιδεύει και με παιδεύει, κάποια στιγμή στη ζωή του, πρέπει να χαλαρώσει και να δείξει και λίγο συναίσθημα. Τι να το κάνω αν το μισό χρόνο με αγαπάς και τον άλλο μισό με μισείς..;;;

Ζήτησα ένα σημάδι του. Και ξαφνικά εμφανίσθηκαν τα σημάδια. Χάος στα μάτια μου, χάος στο μυαλό μου, χάος παντού! Αυτός είναι ο κύριος Έρωτας, με το χάος έχει μια στενή σχέση, ιδιαίτερη, ίσως να είναι και ερωτευμένος.. γιατί έχει χρώμα μαύρο το αγαπημένο του!!!

Αποζήτησα να δω κάτι που μου άρεσε, που είχε πολύ καιρό να συμβεί, που μου έκανε δώρο, έτσι ξαφνικά με πολύ αγάπη και το πήρε πίσω!!! Αν είναι ποτέ δυνατόν! Κύριε Έρωτα, δε σε μάθανε οτι τα δώρα ποτέ δε τα παίρνουμε πίσω, ούτε φυσικά τα δωρίζουμε αλλού!!!! Και έτσι εκεί που περίμενα να γαληνέψω τη ψυχή μου, εκεί έκανα βουτιά στο χάος, στο σκοτάδι, στο κενό, γιατί μπορεί να το είχα υποπτευθεί, αλλά η έκπληξη, είναι πάντα έκπληξη...

Όμως μένω με τη φοβερή ατάκα, όποιος αγαπάει παιδεύει. Ναι τώρα είμαι ευτυχισμένη, γιατί ξέρω πως με αγαπάς και ας με βασανίζεις τόσο πολύ! Τι ωραία που είναι η αγάπη σου.. Συγκλονίζομαι!!

Όποιος αγαπάει παιδεύει..

magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos