Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014

Άμα πέσω .. θα με πιάσεις..;;

..το λέει και το τραγούδι.. "Catch me when i'm falling, hold me when i need you, i want to run to you.."

θα με πιάσεις μωρό;; σε εσένα θέλω να έρθω..

σκέφτομαι να πέσω, σου
αρέσουν και αυτά.. πάντα όμως λίγο πριν, μου δίνεις το χέρι σου, με ανεβάζεις και με απογειώνεις.. κανονικά..

φέτος όμως μωρό μου, δεν είχε falling.. γιατί δεν ένιωθες έτσι.. ο έρωτας όχι δε σε ξέχασε, τον απαρνήθηκες, του γύρισες πλάτη, όμως εκείνος είναι συνέχεια δίπλα σου, είναι συνέχεια εδώ, για να σου θυμίζει, τι μπορείς να έχεις και εσύ στη ζωή σου..

το θέμα σου ήταν άλλο.. άλλαξες τροπάρι.. let go, let her go, let.. in general!!!

όχι αγόρι μου δε κατάλαβες καλά.. τίποτα δεν έχει κλείσει το κύκλο του, για να πεις αυτή τη λέξη, που σημαίνει εγκαταλείπω.. τι πας να αφήσεις, έναν έρωτα πού ούτε καν ξεκίνησε;; γιατί με φίλησες και δε σου άρεσε;;; σε άγγιξα εκεί στη πλάτη και δεν ανατρίχιασες ολόκληρος;;; δε σε είπα μωρό μου ξαφνικά και ηλεκτρίστηκε ο εγκέφαλός σου..;; ή μήπως αυτά που σου γράφω, δεν είναι άκρως ρομαντικά, τόσο πολύ που σου γαργαλάνε όλο σου το είναι;;;

τι από όλα αυτά δεν ένιωσες για εμένα;; γιατί θα τρελαθώ.. με τη περίπτωσή σου.. εντελώς!

σε ξανά ρωτώ.. άμα πέσω θα με πιάσεις; γιατί είμαι έτοιμη. δεν έχω να ελπίζω σε κάτι.. είσαι άφαντος μωρό..

magicfariel