Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

Το αγαπημένο μου "ελάττωμα".. είσαι εσύ..!!!

..τη ξανά σκέφτηκα τη πρόταση
και γέλασα πολύ
γιατί η αλήθεια είναι οτι κάτι άλλο ήθελα να πω η τρελή..

ευτυχώς νόημα βγήκε
και συνέχισα να
χαμογελώ
γιατί απο όπου και αν το πάρεις
είσαι ελάττωμα τρελό..!!!

..είσαι εκείνος που με αναστατώνει
που χάος μου προκαλεί στη στιγμή
γιατρειά δεν υπάρχει γοητευτικό μου αγόρι
είσαι αρρώστια μεγάλη και τρανή..

,,είσαι όμως και το γλυκό μου ελάττωμα
μου θυμίζει συνεχώς το δικό μου παράπτωμα
που είναι πιο άλλο απο το να σ'αγαπώ
και να σου βασανίζω το δικό σου το μυαλό..

..κοιμήσου τώρα, είναι ακόμα πρωί
και όταν ξυπνήσεις πάλι θα μου αρέσεις
γιατί είσαι το δικό μου ελάττωμα,
εκείνο το μοναδικό..
και πάλι θα σου δώσω εκείνο το φιλί..
ξέρεις με έχεις κάνει και ανησυχώ..

magicfariel