Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

Φοβάμαι μη σε Χάσω..

..έχει και συνέχεια ο τίτλος.. αλλά αυτός που πρέπει να καταλάβει θα καταλάβει..

Φοβάμαι να σου πω, το
πόσο ερωτευμένη είμαι μαζί σου, γιατί δεν έχεις μάθει να σε αγαπούν τόσο πολύ.. μπορεί να φύγεις, να χαθείς..

Φοβάμαι να σου πω, ότι μόνο εσένα σκέφτομαι, γιατί μια φορά το τόλμησα και μου έστειλες το χάος.. και δεν ήταν καν δικά μου τα λόγια..

Φοβάμαι να σου εκδηλώσω το αληθινό μου πάθος, γιατί έχει συσσωρευτεί χρυσό μου και θα σου φανεί βουνό.. ίσως να σου πέσει και βαρύ στο στομάχι..

γέλα τώρα, όμως αν το καλό σκεφτείς.. σε έχει ήδη πιάσει μια ενόχληση..

Φοβάμαι να σε ρωτήσω ευθέως γιατί μου φέρεσαι έτσι. Τι απάντηση θα λάβω; Τι αποφάσεις θα πρέπει να πάρω μετά; Μπορεί και πάλι να σε χάσω..

Φοβάμαι να σου πω, πως είσαι ο άντρας της ζωής μου και ότι όλα αυτά που έχουν συμβεί τόσα χρόνια, είναι ο λόγος, που εμείς οι δυο ανήκουμε ο ένας στον άλλον! Ναι είμαι μια δύσκολη περίπτωση, όμως και εσύ δε πας πίσω..

Εσύ γιατί φοβάσαι, μη με χάσεις..;;; Ναι δε σου ανήκω, στα χαρτιά, αλλά όλο μου το σώμα, το μυαλό, η ψυχή, η καρδιά, σου ανήκουν, είναι δικά σου, στα έχω προσφέρει, με πολύ αγάπη και ακόμα, τσινάς.. γιατί απλά δε πιστεύεις… Όχι γιατί φοβάσαι.. Εσύ δε φοβάσαι τίποτα..!!

Σε παρακολουθώ και έτσι, γιατί είμαι περίεργη.. μέχρι πού θα το τραβήξεις.. Ωραίο το παιχνίδι τώρα… αλλά θέλω να υπάρξει και συνέχεια..

Μη φοβάσαι.. είμαι και εγώ η γυναίκα της ζωής σου.. Πάρε το απόφαση επιτέλους!

magicfariel