Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Σου βάζω απουσία..

..γιατί δε διάβασες τα λόγια αγάπης μου σήμερα, με απέφυγες, γιατί; Νιώθεις παράξενα, μήπως έτσι ξαφνικά;; Μήπως
ζέστανε η καρδιά σου απο το πουθενά;; Και φοβάσαι τώρα, σωστά;;

Πόσες ερωτήσεις σε δυο σειρές, μπορώ συνέχεια να το κάνω αυτό.. Όμως θα βαρεθείς, γιατί δε σου αρέσουν και τόσο αυτές, αλλά πρέπει κάτι απο εσένα να λάβω..

Σου βάζω απουσία, γιατί απέφυγες, τα λόγια μου να διαβάσεις, γιατί μήπως το πήρες απόφαση, να έρθεις να με ξετρελάνεις;;;

Σε σκέφτομαι, σε αγαπώ, σε θέλω... Νιώθω οτι θα σβήσω απο λεπτό προς λεπτό, ότι μόνο για εσένα ανασαίνω.. Τι να κάνουμε έρωτας είναι αυτός, εσύ μου το βγάζεις μόνο, διώξε τα σκοτάδια μου, μπορείς, για αυτό και εγώ τώρα σε αναστατώνω..

Απουσιάζεις, όμως τις κλεφτιές ματιές τις ρίχνεις πού και πού... αργά με θυμήθηκες όμως είσαι πολύ αλλού!

Η απουσία σου μου προκάλεσε ανησυχία και πολύ καχυποψία. Γιατί συμβαίνουν και παράξενα τριγύρω.. δε φαντάζεσαι.. βιώνω για πάρτη σου, μια απο τα ίδια.. όμως πολύ σύμπτωση βρε μωρό και κοντεύω να τρελαθώ..

Για σήμερα όμως σου βάζω απουσία..

magicfariel