Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2014

Άλλαξαν οι Ώρες σου ξανά..

.. όλα τα παρατηρώ, ακόμα και τα πιο τρελά
πολλά καταλαβαίνω
αλλά το χάνω κάπου
γιατί κάποια
δεν έχουν ούτε καν νόημα..

Όμως οι ώρες σου άλλαξαν
με μπέρδεψες ξανά
ξέρω πως δε κοιμάσαι
και τόσο καλά..

Έχεις βάλει και με κατασκοπεύουν;;
μήπως έλαβες τις απαντήσεις σου εχθές;;
ξέρεις οι λέξεις δε μου ξεφεύγουν
απλά έχω αλλάξει τακτική αν θες!

Δε θα κρύψω τα συναισθήματά μου
θα αφήσω ελεύθερο το σύμπαν
να σου μάθει
αυτό που θέλει η ψυχή μου
φοβάσαι, κάτι έχεις πάθει..

Βλέπεις το φλερτ έχει πολλές μορφές
τρόποι υπάρχουν αρκετοί
το θέμα είναι η καρδιά να θέλει
και φυσικά και εσύ να είσαι κάπου εκεί..

Άλλαξαν οι ώρες σου.
είσαι, δεν είσαι εσύ,
πάντως κάτι συνεχώς μου βρωμά
και ξέρω πως απο πίσω κρύβεσαι πάντα εσύ!

Καλημέρα..

magicfariel