Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

Πόσο μου αρέσει το παιχνίδι σου..

..με αναστατώνει τόσο γλυκά..

Το είδα.. και έχασα το μυαλό .. Είχες όρεξη για παιχνίδια.. Σκέφτηκες.. "..ας ασχοληθώ και με αυτό το μωρό.."

Τώρα το κατάλαβα, με θες μόνο για
το χειμώνα;;; Κορίτσι της άνοιξης είμαι εγώ και μου ταιριάζουν πολύ τα σιθρού, τα σατέν, τα απαλά τα σεντόνια.. Γιατί μου αλλάζεις εποχή;;; Έτσι επειδή γουστάρεις;;; Μήπως έχεις κάτι κατά νου.. πέρα απο το να με πειράζεις..;;;

Ζωντάνεψα ξανά, βρήκα το νόημα της ζωής μου, μπορεί να είσαι πολύ μακριά, όμως σε νιώθω κάτι σα μικρές σπίθες στο κορμί μου..

Με σκέφτηκες, με παρακολούθησες, μίλησες για εμένα, ακόμα αναρωτιέσαι, ποια είμαι και ας είσαι εκεί στα ξένα.. Χαμογέλασες πολύ, γιατί ακόμα ούτε εσύ δε μπορείς να το πιστέψεις.. Έτσι είναι τα δυνατά μυαλά και οι ψυχές.. επικοινωνούν και ας είναι χωριστές.. Καιρός να με λατρέψεις..

Το σύμπαν είναι ένα και η ενέργειά σου μια και μοναδική..

Έπαιξες με το μυαλό μου, ναζιάρικα πολύ, το κατάλαβα το παιχνίδι σου, μη νομίζεις απο την αρχή.. Σε άφησα να με κυριεύσεις.. γιατί μου έλειψε πολύ αυτό, όμως τώρα θέλω και άλλο, μη νομίζεις οτι έτσι θα σε αφήσω ... στο χαλαρό... Μου αρέσει το παιχνίδι σου είναι εγκεφαλικό πολύ, σε νιώθω τόσο έντονα κάθε λεπτό κάθε στιγμή..

Έλα πού είσαι...;;; Θέλω να παίξουμε..!!

magicfariel