Πέμπτη 12 Μαρτίου 2015

Οι Ατάκες των Ζωδίων, όταν τα βρίσκουν σκούρα, by F'Ariel

Μιας που η ημέρα αστρολογικά είναι χάλια και άκρως εκρηκτική , σκέφτηκα, πως αρκετοί σήμερα θα συγχυστούμε, θα εκνευριστούμε, θα
μαλώσουμε, θα τα πάρουμε φουλ κρανίο, συνεπώς, οι ατάκες θα πρωταγωνιστήσουν για ακόμα μια φορά..

Έτσι είπα, να αλλάξω λίγο ύφος, να γελάσουμε περισσότερο και ότι προκύψει.. Έκανα μια έρευνα μπορώ να σας αποκαλύψω.. ρώτησα από εδώ, έστειλα mail από εκεί, πάντως οι απαντήσεις ήρθαν.. και ναι έχουμε πολύ πλάκα.. εδώ μέσα!! Χα χα ..

Και επειδή είμαστε όλοι νευρόσπαστα και βασικά ενώ είπα, όχι κακές λεξούλες, μου ήρθαν όλα τα βρομόλογα, γιατί όπως φαίνεται, μας αρέσουν και αυτά πολύ! Όμως επειδή θα περάσω από λογοκρισία, τις αποφεύγω, γιατί η αλήθεια είναι πως οι ευχές οι σεξουαλικές πάνε και έρχονται!!! Χα χα χα .. αλλά κατά βάθος είμαστε καλά παιδιά.. Και το ζούμε πάνω από όλα!

Για να δούμε τι μου απάντησαν μερικές ψυχές..

Κριός
..κερατούκλης μιλάμε....όχι αστεία!!!
..δηλαδή έλεος.. δεν υπάρχει!!!
..ντάξει, ντάξει τώρα..

Ταύρος
..αχ Παναγιά μου!
..ωχ !!! Εδώ είμαστε …
..τι λε ρε..;;;

Δίδυμος
..να τα λέμε αυτά..
..θα σου γαργαλίσω ότι έχεις και δεν έχεις!
..τη τύχη μου τη χορεύτρια..

Καρκίνος
..και τώρα τι κάνουμε;
..μαύρα χάλια, την κάτσαμε..
..μπας και έχεις χαζέψει;

Λέων
..δε πας να δεις αν έρχομαι;
..κάνεις πλάκα..;;;
..αϊ παράτα μας..

Παρθένος
..δε πάμε καλά..
..χτύπα και άλλο..
..τη τρέλα μου μέσα..

Ζυγός
..είσαι χλωρός;;;
..παράτα με..!!
..μπας και είσαι μαϊντανός;;;

Σκορπιός
..αντε στο καλό να πάει
..δε τη παλεύω άλλο
..αί Σιχτήρ πια..

Τοξότης
..τώρα σε αδειάζω..
..στη καρακοσμάρα σου, έτσι;;;
..έχεις πυρετό;;

Αιγόκερως
..ω ρε γλέντια..
..πως μου κόβει εμένα..
..το’χω το’χω, το’χω..
..δεν έχει πάτο το βαρέλι...

Υδροχόος
..τη τύχη μου μέσα..
..πού σαι ρε μάνα..;;;;
..τα άλλα μου τα απαγόρευσες..

Ιχθύες
..ωχ! Παναγιά μου ή Σε παρακαλώ Παναγίτσα μου κάνε κάτι.
..αϊ σιχτήρ από δω..
..χάσου από μπροστά μου

Αυτές είναι κάποιες από τις ατάκες που λέμε μεταξύ μας, όταν έχουμε ζόρια, όταν φεύγουν λέξεις, δίχως να τις πολύ σκεφτούμε.. Και μετά το χάος..

magicfariel@gmail.com