Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

Ο Χαρακτήρας σου ο Κακός..!!!

Προσμένεις το αντίθετο μήπως να πω..;;;

Έχεις χαρακτήρα είναι αρσενικός και αρρενωπός
κρατάς τα μπόσικα, σου αρέσει έτσι,
όμως
μη νομίζεις πως είσαι και σωστός!

Στις λαμογιές είσαι πρώτος
στη κακία κορυφή
τα ψέματα τα αραδιάζεις όπως, όπως
καμία άποψη δε τη βρίσκεις ορθή!

Ο κακός σου ο χαρακτήρας
είναι πρόβλημα μεγάλο
να τον ξεπεράσεις δε μπορείς
τι άλλο να σου πω, τι άλλο για σένα να κάνω;

Τους κόλακες να τους έχεις να τους χαίρεσαι
δεν ανήκω σε αυτούς
με τίποτα μαθαίνω πως δε μαζεύεσαι
έχεις γίνει ένα με αυτούς..

Έχεις χαρακτήρα κακό
και δύστροπο πολύ
στο λέω ακόμα σε αγαπώ
για μοιάζουμε ..στο έχω ξανά πει..

Η διαφορά μας όμως είναι μια και μοναδική
εγώ ξέρω να αγαπώ και να το δείχνω
εσύ όμως έχει κενή ψυχή..
μου δείχνεις το δρόμο για να φύγω!

Είσαι κακός.. είμαι σίγουρη πια για αυτό..
όμως είμαι τρελή και επιμένω πως σε αγαπώ!

magicfariel