Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

Η αλήθεια δεν αρέσει..

Ως Ταυρίνα που είμαι λέω πάντα την αλήθεια. Λέω την άποψή μου δυνατά και φωναχτά. Ξέρω ενοχλεί, αλλά εδώ είναι η διαφορά! Δε μου αρέσουν τα φούμαρα. Γέμισε ο τόπος απο αυτά..

Δε μπορώ να προσποιηθώ κάποια  που δεν είμαι. Δε μπορώ να
μην έχω άποψη για αυτά που βιώνω, για αυτά  που βλέπω ή ακούω. Μα συμβαίνουν σε εμένα, σε εσένα, σε εμάς.


Το θέμα δεν είναι να γραφτεί ένα άρθρο. Το θέμα είναι ποιος ο λόγος; Γιατί κάποιος ζητάει  να μάθει, μεταξύ σοβαρού και αστείου κάποιες αλήθειες. Τι ψάχνει;

Ουσιαστικά ανταλλάσσουμε απόψεις. Μπορεί να τα γράφω και εσείς να τα διαβάζετε, όμως είναι αμοιβαία τα συναισθήματα σε όλες τις περιπτώσεις.

Ο έρωτας είναι παράξενος, όπως και οι σχέσεις. Υπάρχουμε, ζούμε, κάνουμε λάθη, επιβάλλεται να βελτιωθούμε για να προχωρήσουμε παρακάτω. Το να μας λένε την αλήθεια κατάμουτρα, είναι άσχημο πολύ, όμως όταν ενοχλούμαστε, σημαίνει πως κάτι τρέχει εδώ πέρα..

Χτύπησα φλέβα σωστά;

Μη με παρεξηγείτε, απλά έχω και εγώ τις μαύρες μου.. Περνάω δύσκολα, άσχετα.. αν .. "τα φαινόμενα απατούν.."

Ούτε εγώ είμαι τέλεια.. Αντιθέτως είμαι μια πολύ παράξενη γυναίκα! Σκάω γάιδαρο! Ήρωας ο άνθρωπος που με ανέχεται.. τόσο απλά!

Και είμαι και κακό κορίτσι..


magicfariel