Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Η κολλητή μου "η κυρία Παράκρουση"

Δε με θέλει, δε με θέλει!

Θα κλείσω χρόνο σε λίγο! Θα φτιάξω τούρτα και θα ανάψω και κεράκια.. Να χαρώ τη γκαντεμιά μου, να χαρώ..!!!!

Όχι πως
τα προηγούμενα τα χρόνια με το Κρόνο στο Σκορπιό, πως πέρασα καλύτερα, αλλά συνεχίζει να μη με θέλει, ούτε καν!

Γκρινιάζω, παραλογίζομαι, θέλω να σπάσω οτι βρω μπροστά μου, αλλά στο τέλος θα μείνω δίχως βάζα και τα σχετικά! Πόσο να φωνάξω, πόσο να βρίσω, πόσο να τα πάρω φουλ κρανίο, πόσο να το αντιμετωπίσω ψύχραιμα; Με τι λογική το ρημάδι; Αφού το πράγμα μιλάει απο μόνο του..

Α ήρθε η φιλενάδα μου, η καλύτερη όλων των εποχών, η κυρία Παράκρουση, γιατί ξαφνικά με χρειάζεται. Πρέπει να τη πάθουμε παρέα, Αλλιώς πως θα περάσει ο καιρός;;

Ερωτικά;
Ξεπέρασα τους τυφώνες, αλλά όχι με το σωστό το τρόπο. Έδωσα πολλά, πήρα το απόλυτο τίποτα. Ήμουν έτοιμη για όλα, να ρισκάρω για το παραμύθι, αλλά τελικά αυτό δεν υπάρχει. Αποφάσισα, να αλλάξω πορεία και με περικύκλωσαν οι φλόγες. Γύρισα πίσω, αλλά όλα είναι ίδια. Εσένα σε αγαπώ, εσένα όμως σε γουστάρω! Είμαι in love with you, αλλά καταλήγω μόνη και έρημη, σα τη καλαμιά στο κάμπο. Μια καρδιά γεμάτη, ένα σώμα μόνο.. Πόση πίκρα τρώω.. you cant imagine..!!


Επαγγελματικά;
Η καριέρα απαιτεί θυσίες. Ναι μάλιστα! Να τις καταλαβαίναμε κιόλας, θα ήταν όμορφα! Μοιρασμένη στα δυο, στο κόσμο του χρήματος, στο κόσμο του blog μου. Το παλεύω, όσο δε φαντάζεστε και αυτή τη στιγμή που μιλάμε έχω χάσει τη γη κάτω απο τα πόδια μου.. Αλλαγές, πολλές αλλαγές, όλα απο την αρχή, πάω σχολείο, αλλά με το ζόρι.. ως συνήθως! Ένταση, άγχος, ο χρόνος πιέζει και το μυαλό ένα και είναι έτοιμο.. μπουμ!

Τι έπαθε το blog μου; Το μωράκι μου; Ποιος μου το μάτιασε; Γιατί έχασε την ομορφιά του; Τη γαλήνη του; Ποιος θα μου το φτιάξει;  Γιατί.. ;;; τόση πίκρα;; Απο εχθές έπαθε και αυτό παράκρουση. Λέτε να του το μετέδωσα;

Η κολλητή μου η κυρία Παράκρουση, ήρθε, με κοιτάζει και περιμένει.. Μου χαμογελάει γιατί της αρέσει να με βλέπει κατακόκκινη, έτοιμη να εκραγώ, με τη πίεση στα ύψη και να μη βρίσκω άκρη με τίποτα!

Κυρία Παράκρουση, έλα πιο κοντά, δεν είμαι καλά, δεν είμαι καλά.. Φτιάξε με, φτιάξε με.. σου λέω!

magicfariel