Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Αν σου έγραφα ένα γράμμα..

..θα ξεκινούσε κάπως έτσι..

Μωρό μου καλημέρα,
ξύπνησες; Ή ακόμα χουζουρεύεις.. ;;; Είσαι καλά; Τα πέρασες ωραία; Ή με
σκεφτόσουν; Σου έλειπα; Δεν ήμουν εκεί!

Όχι δε γκρινιάζω, ούτε μουρμουράω, σου νιαουρίζω.. πονηρά.. χαμογελώ και σου κλείνω το μάτι. Τι να κάνουμε το σύμπαν μας θέλει ακόμα χώρια, υπάρχει λόγος φαντάζομαι, για αυτό δε σε ενοχλώ άλλωστε, τώρα πια.. Το πήρα απόφαση.. Πήρα το αόρατο μήνυμά σου.


Θέλω να σε πειράξω. Μου αρέσει να σου ανεβάζω πίεση. Το ίδιο κάνεις και εσύ σε εμένα και το ξέρεις.. Είναι ωραίο αυτό το παιχνίδι..

Σε Θέλω..

Ένιωσες κάτι ξαφνικά.. Ένα ρεύμα μέσα στη καρδιά.. ;;; Μάζεψες εκεί τα φρύδια σου και μουρμούρισες.. σωστά;; Θα στο λέω και θα στο ξανά λέω, μέχρι να το πιστέψεις.. Όμως όχι σε απευθείας σύνδεση, αλλά μέσω εδώ.. Θα σε βάζω σε πειρασμό, κάθε μέρα, δε μπορείς να αντισταθείς, ξέρεις.. αναρωτιέσαι, δε πιστεύεις.. ακόμα..

Μωρό, μου επιτρέπεις να σε λέω έτσι; Γιατί είσαι ένα απο αυτά, τα σκανδαλιάρικα, που τραβούν το δικό τους το μονοπάτι και όποιος θέλει. Δεν είναι έτσι. Κάνε τη πρόσκληση και θα έρθω. Μη ξεχνιόμαστε. Εσύ ο άντρας, εγώ η γυναίκα.. Θέλω να γίνω το θύμα σου.. Κυνήγησε με.. Ψάξε με.. Ρίξε το τόξο σου πάνω μου.. Κάνε με δικιά σου.. Το έχεις.. Και το ξέρεις..

Σε αφήνω τώρα..

Να προσέχεις..

Yours for ever & ever,

magicfariel