Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

Με τρώει κάτι μέσα μου..

..και είναι η σκέψη σου η μαγική..
Θέλω να σου μιλήσω γλυκά..
να σου αφήσω κάτι εκεί..

Όμως μου το χάλασες και αυτό..
γιατί
είναι το δικό μας μυστικό..
εκεί δεν έχει ντροπές και πρέπει..
κλείνουμε τα μάτια και όπως έρθει..

Με τρώει κάτι μέσα μου..
είναι τα μάτια σου τα αστραφτερά..
που είναι θυμωμένα
και δε τα σηκώνουν ούτε αυτά..

Σε ζόρισα προχθές, σε ξεγέλασα θαρρώ
αλλά τέτοιες χάρες δε θέλω ούτε εγώ..
ή θα με γυρεύεις με ζεστή καρδιά
ή εκεί να μένεις στα μέρη σου τα τροπικά..

Θέλω κάτι να σου πω..
αλλά είσαι φευγάτο τρελό μωρό..
το μαντήλι όχι δε θα σου το κουνήσω
μόνο και έρημο λέω να σε αφήσω..

Με τρώει όμως κάτι μέσα μου..
θέλω να σου γαργαλίσω το αυτί
να σου πω μοναχά δυο λέξεις..
για να με σκέφτεσαι ως το άλλο το πρωί..

θα δείξει..

magicfariel