Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Και τώρα τι κάνουμε;;;

Τη βγάζουμε, τη πιάνουμε και τη πετάμε στα σκουπίδια!!!

Την ανάμνηση, τη φωτογραφία, τη στιγμή!

Και τώρα τι κάνουμε;

Προσμένουμε
για τα καλύτερα..

Και να σας εξηγήσω!

Μπορεί το Νο1 το δικό σου, να είναι το Νο.. = αδιαφορία το δικό μου!

Και το Νο1 το δικό μου, να είναι το Νο = τίποτα το δικό σου!

Για αυτό διαφέρουμε, ξεχωρίζουμε, είμαστε μοναδικοί!

Και τι με νοιάζει εμένα, τι θεωρεί ο κόσμος Νο1; Τι με κόφτει βρε αδερφέ; Μου αρέσει; Όχι! Άρα αδιαφορώ. Το προσπερνάω. Σέβομαι την άποψη του καθενός και αποχωρώ! Γιατί έχω πιο σημαντικά πράγματα να κάνω στη ζωή μου. Να με ψυχαγωγήσω και ας κοιμηθώ!

Και τώρα τι κάνουμε;

Χαλαρώνουμε, ξεπερνάμε το γεγονός; Ξενερώνουμε με τη ζωή μας ολόκληρη; Αυτό ήταν; Ένας ενθουσιασμός; Ένα παιχνίδι εξουσίας και επιτυχίας; Και το δικό μου Νο1; Τι θα γίνει με αυτό;

Θα με ακούσει ποτέ εμένα κανείς; Όλο εύχομαι και ξανά εύχομαι, ελπίζω και ξανά ελπίζω και πέφτω στο γκρεμό μια και έξω. Γιατί είμαι ένα ρομαντικό και ονειροπαρμένο ξωτικό, που τα έχω βάλει με τα θηρία, τους άτακτους δράκουλες της νύχτες που λατρεύουν να σου ρουφούν το αίμα, ξανά και ξανά, γιατί μαζί σου δε κάνουν και χώρια δε μπορούν! Σχέσεις εξάρτησης και πάθους και ας μην έχουν κανένα νόημα..

Και τώρα τι κάνουμε; Με Ακούς;;;

magicfariel