Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Νυχτερινά γλυκόλογα..

..θα σου τα πω.. και ας μη σου αξίζουν καθόλου..

Ένιωσα ένα κύμα ζεστασιάς, ένα
ενδιαφέρον..
ακόμα χαμογελώ γιατί ήσουν εσύ.. εκείνος ο απρόβλεπτος ο χαρακτήρας..

Δε σου μιλώ, είμαι ακόμα θυμωμένη.. θα κρατήσει αυτό ακόμα.. έχω χιλιάδες λόγους.. ξέρεις εσύ!


Αλλά απόψε, θα σου μιλήσω γλυκά.. γιατι αυτό θέλω, αυτό νιώθω, αυτό έχω ανάγκη..

Μου λείπεις..

Θέλω να σε δω..

Να σου χαμογελάσω..

Να παίξω με τα μάτια σου..

Να σε κολάσω!

Σε σκέφτομαι.. Κακή συνήθεια και αυτή... Ότι αφορά εσένα, είναι κακό, σα το χαρακτήρα σου ένα πράγμα, αλλά για αυτό είμαι εδώ, για να σε βάλω στο δρόμο το σωστό.. Αντιστέκεσαι, το ξέρω, γιατί δεν είμαι σα τις άλλες. Παίξε, όσο θες, αδιαφόρησε όσο θες, όμως εδώ σε εμένα, θα έρχεσαι για να ζεσταθείς, για να χαμογελάσεις, για να ανεβάσεις πίεση;; αδρεναλίνη;; χα χα.. λίγο απο όλα λέω εγώ.. Μα πάνω απο όλα λατρεύεις το τρόπο μου, αυτό που νιώθεις κάθε φορά.. Σε συνεφέρνω.. κατά κάποιο τρόπο.. νιώθεις κάτι, σωστά;;;

Μωρό μου, μελαχρινό μου αγόρι, να προσέχεις εκεί που θα πας.. Ξεκουράσου.. Σκέψου.. Κάνε όνειρα.. Μεταμορφώσου σε εκείνο το λαμπερό αστέρι.. Μπορείς.. Και τότε πάλι θα είμαι δίπλα σου να σου κρατώ το χέρι, για να λάμψεις πιο πολύ.. Με πιάνεις;;

Νυχτερινά γλυκόλογα, ίσως και νιαουρίσματα, αλλά τόση αγάπη νιώθω, κάπως πρέπει να τη νιώσεις και εσύ..

Sweet dreams.. νιάου..

magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos