Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

Τη μέρα που σου μίλησα..

Δεν ήταν τυχαία.. Είχες ανάγκη τα λόγια μου. Να αισθανθείς ωραία. Το έκανα το βήμα, για
ακόμα μια φορά, τον εγωισμό μου τσαλαπάτησα και δε μου είπες ούτε ένα γεια!

Μωρό δε πειράζει, σημασία έχει να σου έκανα καλό. Γιατί ποτέ δε ζήτησα κάτι, ως αντάλλαγμα, θαρρώ..

Ξέρω πως κατά βάθος και εσύ με αγαπάς, όπως πολύ καλά γνωρίζω, γιατί συνεχώς κάνεις πίσω και σταματάς. Καταλαβαίνω το κώδικα που έχετε εσείς οι άντρες. Είναι τίμιος και ηθικός και δε σας αρέσουν τέτοιες χαζομάρες.. Όμως όταν βλέπεις το πράσινο το φως, ή προχωράς και αγαπάς, ή μένεις κάπως μοναχός!

Τη μέρα που σου μίλησα, ήθελα να σου δώσω αγάπη, την ένιωσα τόσο δυνατά, που τα έκανα όλα στην άκρη.. Όμως γυναίκα είμαι και έχω χαρακτήρα. Δε φέρεσαι ωραία, είσαι κακός αλλά να που τώρα σε βρήκα..

Στα κακά λόγια του κόσμου μη δίνεις σημασία, κανείς δε χρωστά καλό και ξεχνάει το καλό που είχαν.. Όμως εγώ δε ξεχνώ, γιατί ξέρω το όμορφο να το εκτιμώ..

Κάνε ότι σου λέει η καρδιά σου.. επιμένω..

τη μέρα που σου μίλησα.. εσύ το ζήτησες μωρό και εγώ σε εσένα κύλησα..

γιατί απλά σε αγαπώ..

magicfariel