Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Ζω το όνειρο.. έστω και έτσι..

Ξύπνησα το πρωί και τι να δω;

Κόσμος απο παντού! Απο όλη την υφήλιο!

Ποιος με διάβασε απο τη λατρεμένη μου τη Τζαμάικα;

Έφτασε ως εκεί η χάρη μου;

Ποιος με  ανακάλυψε στο πανέμορφο Μαυρίκιο;
Συγκίνησα κάποια ψυχή στο παράδεισο;

Να και κάποιος απο το Μεξικό! Απο τη Βραζιλία!
Μη μαλώνετε! Τα λόγια μου είναι για όλους..

Τι να κάνω έχω και αδυναμίες.. Προορισμοί ονειρεμένοι, που μου ταιριάζουν τόσο...

Μόνο που λατρεύω τη τεκίλα.. φτάνει, σωστά;;; χα χα χα ... απίστευτο ποτό.. φοβερό μεθύσι... αλλά η τεκίλα πάνω απο όλα..!!!!

Λατρεύω το χορό, τη θάλασσα, το καλοκαιράκι.. Τους φοίνικες.. και εννοείται.. Bob Marley.. Θεός..!!!

"..I wanna love U and treat U right.... is this love, is this love, that i am feeling..?"

Καταδύσεις σε κοραλλιογενείς υφάλους.. σκέτο όνειρο..

Τόσες χώρες, τόσος κόσμος, τόσοι διαφορετικοί λαοί.. Ευρώπη, Ασία, Αμερική, Αυστραλία, Ρωσία.

Πόσο πολύ να σας ευχαριστήσω.. πόσο;;; Η χαρά μου εσείς.. τα ξωτικά..

Και μέσα στη πίκρα μου..
είμαι ευτυχισμένη.. γιατί ταξιδεύω μαζί σας, σε ξένες χώρες.. Τροπικές, κρύες, παραδεισένιες, χαοτικές, ζω το όνειρο.. έστω και έτσι..

Καλό βράδυ..

magicfariel